לצאת לחופשה בלי לצאת מהשגרה

#חופש

לצאת לחופשה בלי לצאת מהשגרה

היציאה מהשגרה איננה צריכה להיות כרוכה גם ביציאה משגרת התזונה שלך, מהסדר, מהדפוס ומתבנית האכילה שהרגלת את עצמך! גם בנופש, בארץ או בחו"ל, את זו שמחליטה נכון- לאזן ולשלוט בכמויות. אז נכון שבחופשה האמצעים שעומדים לרשותנו שונים מאלו הקיימים בבית, אך אין לנו מה להיבהל- שבירת שגירה לא חייבת להיות מזיקה..

כמה טיפים להתנהלות נכונה גם בחופשה:

  • עם המודעות הגוברת לאוכל בריא ומזין יותר בבופה ארוחות הבוקר במלונות ובמסעדות-תמיד תוכלי לבחור בין ביצה קשה לחביתה מטוגנת ממספר רב של ביצים, בין יוגורט עם דגנים מלאים לעומת קורנפלקס עתיר סוכר, בין ירקות טריים חתוכים לעומת סלטים ברטבים עתירי קלוריות או בין פירות טריים ללפתן. בנוסף, תמיד תוכלי להביא  איתך מהבית אריזות של פריכויות או אפילו לחם קל שיסייעו לך.
  • דואגים לקנות (או מתארגנים מראש ומביאים מהבית) –שקדים ואגוזים טבעיים, תמרים, יוגורטים טבעיים ופירות. כל אלו יהוו ארוחות ביניים נפלאות ויסייעו לך להמנע ממצבי רעב בין הארוחות העיקריות.
  • מומלץ לשמור על ארוחה בשרית אחת ביום במסעדות! העדיפי מנות שאינן מטוגנות או כאלה השוחות בשמן. בחרי בדגים, בעוף ובבקר רזה, בסלטים טריים ובמרקים. ולא פחות חשוב- שימי לב לגודל המנה. במידה והוגשה לך מנה גדולה מדי שקלי לחלוק אותה עם השותפים לארוחה, ובכל מקרה היי קשובה לגוף שלך ולמידת השובע! עצרי את האכילה כשאת שבעה ולא ברגע בו הגוף מאותת לך "להישען לאחור", "לנשום בכבדות" או "לפתוח כפתור".
  • כל יום לדאוג לשתייה מרובה של מים. אחד וחצי ליטר לפחות. העדיפי תמיד שתיית מים על פני שתייה ממותקת בסוכר שעולה לך בהרבה קלוריות!!!
  • חשוב לדעת!!! מנה של אלכוהול = 100-200 קלוריות ר-י-ק-ו-ת! מדובר ב- 1/3 בירה או שוט משקה אלכוהולי או כוס יין. הגדירי לעצמך גבול של עד 3 מנות אלכוהול לכל ימי החופשה וביום בו את שותה- הורידי ארוחת ביניים אחת לצורך האיזון הקלורי.
  • אמנם זה נופש אך קיזוז בפעילות גופנית יעזור שלא לעלות במשקל! לכן- אל תוותרי על נעלי הספורט וצעדי ברגל כמה שיותר. בנוסף, במלונות רבים אפשר למצוא חדר כושר. הגדירי לעצמך חלון זמן אחד ביום בו תקדישי  20-30 דק' לסטים של תרגילים המוכרים לך מהאימונים או אחרים על ההליכון, האליפטי והאופניים. כל אלו רק יתנו לך  עוד מוטיבציה לשמור על הדרך שלך!!!

זיכרי : חופש אמיתי הוא החופש לבחור את הדרך ודרך אמיתית היא כזאת שהופכת להיות חלק מחייך.

כתיבת תגובה

    Powered by - Wemake

    wemake whatsapp היי, צריכה עזרה? אנחנו כאן
    שר פיטנס - הרזיה וחיטוב הגוף wemake whatsapp
    wemake chat היי 😊

    wemake chat כיצד נוכל לעזור לך?
    התחל שיחה
    Powered by wemake