האפליקציה החדשה שלנו באוויר!

הצצה לאינסטגרם:

12

ספט

האפליקציה החדשה שלנו באוויר!

"אנו שמחות לבשר לכל משפחת שר פיטנס שעכשיו בחנויות ניתן להוריד את האפליקציה חדשה שלנו עם כל המתכונים הכי בריאים וטעימים, טיפים, מידע וכתבות ובעיקר-בריאות ואושר" בישרה הודעת הטקסט למתאמנות ברשת "שר פיטנס" . כעבור מספר דקות השרתים קרסו ואחרי יום קיבלנו את הבשורה המדהימה- האפליקציה שלנו טיפסה למקום הראשון בכמות ההורדות בישראל. 80,000 הורדות ביומיים. פייר? התרגשנו ברמות. חודשים ארוכים עבדנו בשקט בשקט מאחורי הקלעים וניסינו לזקק את הנוסחה המנצחת. כזו שתהפוך את האפליקציה של "שר פיטנס" למשהו שלא דומה לשום דבר שאתם מכירים- העיצוב, הנגישות, התכנים והסרטונים. הכל כדי שהמתאמנות שלנו וגם אלו שאינן יוכלו להנות מחוויה רב חושית ברמה הגבוהה ביותר שיש.
ומה אפשר למצוא בה? את כל הכלים להצלחה: מתכונים בריאים, כתבות מעניינות על מגוון נושאים החל מאיך יוצאים למסעדה ושומרים על שפיות וכלה באיך לרכוש נכון בסופרמרקט, סרטונים מושקעים בהם שר מדגימה כיצד לבצע אימונים שונים וכמובן-כניסה פרטית למתאמנות בעזרתה הן יכולות להנות ממגוון תכנים ושירותים רלוונטיים.


באפליקציה של שר פיטנס

אפשר למצוא את כל הכלים להצלחה

אם תשאלו את שר היא תספר לכם שהאפליקציה עבורה היא חלום שהתגשם כיוון שבעזרתה היא יכולה להגיע לכל אישה בארץ- גם מי שאיננה מנויה שלה, ולעודד אותה ל???. "האפליקציה הזו היא הראשונה בישראל שמשלבת במקום אחד את כל הכלים להצלחה. היא לא רק מתכונים, רק ספורט או רק תזונה. היא בעצם מציגה מבחינתי את כל הדברים הבסיסיים שכל אחת צריכה לדעת וליישם: מתכונים בריאים וטעימים הכוללים גם פירוט על כמות החלבון, הפחממה והשומן שיש בכל מנה, סרטונים שמדגימים אימונים אותם ניתן לבצע מכל מקום, כתבות תזונה מעניינות, טיפים לחיים בריאים ועוד תכנים אינסופיים שיתווספו ויתנו לכולן כלים להצליח- ללא עלות, גם למי שאיננה מנויה שלנו".
עדיין לא הורדתן את האפליקציה? אז למה אתן מחכות. לחצו על הלינק הישיר להורדה:
http://onelink.to./5tjgqk

Powered by - Wemake

wemake whatsapp היי, צריכה עזרה? אנחנו כאן
שר פיטנס - הרזיה וחיטוב הגוף wemake whatsapp
wemake chat היי 😊

wemake chat כיצד נוכל לעזור לך?
התחל שיחה
Powered by wemake