שר פיטנס עושה שרירים בחיים וגם בטלויזיה

הצצה לאינסטגרם:

04

ספט

שר פיטנס עושה שרירים בחיים וגם בטלויזיה

"לפעמים חלומות מתגשמים" כתבה מירית שם אור ומיישמת באדיקות שר סנדה, הלכה למעשה. "לפני שנים כשהייתי נערה ראיתי את ענת הראל בטלויזיה ואמרתי לאבי ז"ל: תראה, יום אחד גם לי תהיה תוכנית". אבא מצידו צחק, ליטף אותי ואמר לי שיש לי חלומות גדולים ואני אמרתי לו שמי שלא חולם-לא מגשים", מספרת שר רגע לפני שעולה תוכנית הטלויזיה השבועית שלה בערוץ 10 (אפיק 14 בשלט) האוחזת בשם המבטיח "עושות שרירים". ולמה עושות? כי לצידה, תגיש את התוכנית לא אחרת מענת הראל, אחת הנשים מעוררות ההשראה בישראל.
שר, שנחשבת בפי רבים " גורו הכושר והתזונה בישראל" סוללת בעצמה את הדרך להצלחה. עם קילומטראז' ארוך בעסקי הכושר (13 שנה) ועם שבעה סניפים לרשת שנפתחה בשנת 2012 היא בהחלט יכולה להוסיף עוד וי גדול וגאה לרזומה. מגישת תוכנית טלויזיה.


עושות שרירים מדגדגת בדיוק בשריר הנכון

זה שאמור להזיז אתכן מהספה

התוכנית, או יותר נכון הדייט עם שר, משודרת בכל יום שישי בשעה 11:00 באפיק 14 בשלט ואפשר להתמכר אליה בקלות. למה? כי יש בה באמת את כל מה שמעניין ובסופו של דבר היא מדגדגת בדיוק בשריר הנכון- זה שאמור להזיז אתכן מהספה ולגרום לכן לעשות כושר שעושה נפלאות לגוף וגם לנפש.

כך למשל אחרי שתצפו בתוכניות תוכלו לנפץ או לאשש מיתוסים (למשל את זה שגורס כי לגברים יותר קל לרדת במשקל או מה הגבולות של כושר בזמן הריון), לאמץ הרגלים חדשים (כמו למשל- לגרום לילדים לצאת ולעשות ספורט או להתחיל ולהתאמן בגיל השלישי- אף פעם באמת לא מאוחר מדי), להכיר לעומק תחומי ספורט שונים (החל מיוגה ייעודית לנשים הסובלות מסרטן השד וכלה בחתירה) ולשמוע איך המפורסמים שומרים על כושר. מי יודע- אולי מהם תשאבו איזה רעיון או שניים?

“עושות שרירים”, ערוץ 10 (אפיק 14 בשלט) בימי שישי בשעה 11:00.

Powered by - Wemake

wemake whatsapp היי, צריכה עזרה? אנחנו כאן
שר פיטנס - הרזיה וחיטוב הגוף wemake whatsapp
wemake chat היי 😊

wemake chat כיצד נוכל לעזור לך?
התחל שיחה
Powered by wemake